De boekhouding voor alle donateurs

Hoi lieve mensen.. Een fijne kerst aan allen! Hier is het niet echt kerstachtig, maar dat vind ik wel best voor een jaartje. Alle verplichte familiediners, IKEA bezoekjes en kerstfilms missen is niet zo erg.. En dit is het 1e jaar dat ik ' flappie' nog niet heb gehoord.

Hieronder de inkomsten en uitgaven..Datleek me fijn voor alle donateurs om te weten.

Opgehaald:

Familie/ Vrienden en vage kennissen: 555,50 Euro

Speciaal onderwijs Drechtsteden: 315,00 Euro

CS de Hoven (stageschool NIna B.) 850,00 Euro

Totaal: 1720,50 Euro!

Ik heb vorige week 91.000 Nepalese Roepie gepind, wat neerkomt op 871,54 Euro.

Daarvan is gekocht:

Toiletpapier/zeep en schoonmaakmiddelen 1670 Rs

Slippers (15 paar) 1250 RS

Sokken (15 paar) 900 Rs

23 setjes kleding:warme trui, longsleeveshirt, warme joggingbroek 14.200 Rs

Appel, banaan, mandarijn voor ieder kind 2x per week (afgelopen 10 weken) Rs 2000

Kerst snoepzakjes 500 Rs

10 gasvullingen ( a75 L)11.500 RS

400 KG hoge kwaliteit rijst: 14.000 RS

CD speler + 10 nieuwe CD's om op te dansen : 7.500 RS

Totaal 60.960 RS

Schoolboeken, prentenboeken, informatieve boeken en leesboeken voor een zeer arme basisschool in een krottenwijkwaar een collega vrijwilliger werkt) 30.000 RS

Totaal: 90.960 RS (= 91.000, die 40 roepie (35 eurocent) is ergens verdwenen)

De overige 88.500 Roepie (= 848,96 Euro) zal worden gebruikt voor:

Sponsoren van het school + leefgeld voor Nikhel. Nikhel is 12 en heeft geen vader meer.ZIjn moeder is te arm om het geld voorLDC te betalen.Ik ga hem de komende 2 jaar sponsoren voor een totaal bedrag van 720,- Euro. Hiervoor woont hij 2 jaar in LDC waar hij iedere dag 3x warm eten, onderdak en zorg krijgt.

Dat betekent dat ik 130,- over heb. Hiermee ga ik in overleg met Moniwue Derwig (die LDC al jaren ondersteund en heeft gezorgd voor een nieuw, ruimer en verbeterdonderkomen in Sankhu (zon 30 Km buiten Kathmandu). Ik wil misschien van dit geld een speeltuintje laten bouwen voor bij dat nieuwe gebouw. DIt is ruim voldoende (Nepal is een goedkoop land) en lijkt me een mooie hekkensluiter. Wat er daarna nog overblijft gaat naar haar stichting (www.stichtingkumari.nl)

Ik hoop dat jullie tevreden zijn met wat er met jullie centjes is gedaan. Ik ben het in ieder geval wel. Het kan altijd beter, vaker, meer, groter, mooier maar In Nepal is dit een enrome berg liefdadigheid. Ze keken hun ogen uit bij al die mooie spullen. Endankzij jullie zijn er nu 30 tevredenere, schonere, gezondere en vooral gelukkigere kindertjes in Kathmandu. Heel erg bedankt, zeker namens de staf en kids van LDC! De foto's van (de meeste) aankopen staan als het goed is nu ook online onder het kopje (hoe kan het ook anders) ' foto's '.

Merry X-Mas en alvast een heel gezond en gelukkig 2010!

Ik gavanavond in ieder geval met een tevreden kerst-gevoel in de duurste tent van de stad kalkoen eten (van mn eigen geld uiteraard!)

xxx

Stefan

Ramin & Marjolein

Nou Stef je hebt inderdaad wel, in het kader van 'X-Mas spirit' even wat goede daden verricht!! Echt top gast! Zal voor jou ook wel een voldoening zijn wanneer je ziet dat ze zo tevreden en blij met alles zijn.

Merry X-mas to you too en een happy 2010!!

Tot volgend jaar!! (altijd leuk om te zeggen hehe)

Tom

Waaauuuuuuwwwwwwiiieeeee!!

Prachtig Stefan!
Lekker delen met kerst.
Mooi dat het zo goed is gegaan!

Tot snel!

Love,
Tom

Wallyyy

Geniaallll stef!!! Je mag trots op jezelf zijn.. er zijn maar weinig mensen die zoveel bereiken tijdens zon korte tijd in Nepal of welk land dan ook!

Echt top!!

Hele fijne dagen verder en een liefdevol 2010! zie je snel weer!

Liefde! (L)

rolf (stichting kumari)

petje af Stefan, wat zullen ze in het LDC blij zijn met zo'n kerstman. Als we er in februari zijn zullen ze er nog veel over hebben te vertellen.
groetjes Rolf

Tannie en Dick

Lieve Stefan, Heb het al eerder gezegd, geweldig!!
Wat zal dat een goed gevoel geven om zoveel kinderen gelukkig te maken.
En wat heb je veel geld opgehaald!
We zullen ook nog een keer Euro 25,-- sponsoren. Doen het weer via de rekening van je moeder, komt dan wel goed.
Nog een goede tijd gewenst met deze dagen en een goed begin van 2010!
Dick en Tannie

koen

Cool stef!
Dat geeft pas een kerstgevoel, ipv van freaking Flappie idd. Mijn kerstgevoel is al een paar jaar ver te zoeken maar nu komtie bovendrijven.
Echt heel tof dat je al die mensen toch kan helpen.
Ik hoop dat je gisteren lekker hebt gegeten daar! Je hebt t wel verdient maat!

Nog veel succes verder en bouw iets vets voor die speelgraage kids!

xx koen

koen

Oja en uiteraard een gelukkig nieuw jaar alvast:)

xx

Dorien van den Berg

Hoi Stefan, Een mooie start voor de mensen in Nepal en in het bijzonder voor Nikhel. Ook jij zult anders in het leven staan na deze bijzonder reis. Inderdaad... een mooie afsluiting! Groetjes, Dorien