Een kort bedankje

Hierbij wil ik nogmaals iedereen die geld heeft gegeven heel erg bedanken.

Ik krijg nog steeds geld binnen en ook hele mooie bedragen! Via, via via zijn er mensen die van LDC horen en spontaan wat overmaken. Zo kreeg ik van Speciaal Onderwijs Drechtsteden 315 Euro binnen! Ik heb hier een mooi doel voor gevonden. Nikhel Shresta (staat op 1 van de foto's ergens) is namelijk zijn vader onlangs verloren. Hij heeft nu alleen zijn moeder nog, die onmogelijk het school-/woongeld voor LDC alleen op kan hoesten.

Dat bedraagt 5000 roepie per maand (zo'n 45 Euro) en daarvan krijgt hij onderdak, eten en zorg. Nu kan zijn moeder ongeveer 20 euro betalen, wat betekent dat ik de overige 25 Euro ga sponsoren. 315 gedeeld door 25 is 12,..nogwat. Wat betekent dat het komende jaar Nikhel is gesponsord. Maar na die periode (Januari 2011) houdt het dan voor hem op...

Hierbij wil ik dus graag nog ff de aandacht verstigen op www.stichtingkumari.nl via deze site kun je je opgeven als sponsor voor diverse kinderen binnen LDC..

Het gaat jullie goed! En vanaf volgende weekend (20 December) ga ik met de staf van LDC op pad om vanalles te gaan kopen, tandartsbezoekjes te doen en daarvan ga ik natuurlijk uitgebreid verslag doen!

Groetjes vanuit Kathmandu,

Stefan

Reacties

Reacties

Stefan

De teller staat op E 1625,- Dankzij jullie!@!!
Wat echt een absurd bedrag is, zeker in Nepal. Ik kan dus nu naast het LDC ook nog andere projecten sponsoren. Een collega vrijwilliger is bezig met schoolboeken en een sportdag voor de kindertjes op haar (arme) basisschool..Daar gaan dus ook nog wat euro's naartoe.

elma Meulema

Stefan,

Door alle toestanden hier geen geld voor je over gemaakt kan het nog?????????????

stefan

Kan altijd, maar hoeft niet..
Misschien kan je een kind sponsoren: www.stichtingkumari.nl

x stefan (en geef Colin een knuffel van me!)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!