Got nooooo money in my pocket you see...Gimme some, gimme some, gimme some..

Hoi lieve mensen.

Gisteren heb ik een lange mail de deur uitgedaan met het verzoek om geld te doneren voor een opvangtehuis in Kathmandu. Een aantal vrienden en familileleden hadden dat uit eigen initiatief namelijk al gedaan Dus ik dacht: hoe meer hoe beter! Er zijn namelijk veel zaken op mn stageplaats die verbeterd kunnen worden. Net zoals dat geldt voor duizenden andere tehuizen, scholen, opvangcentra en dagbestedingsplaatsenin Nepal en ver daarbuiten.

Ik ben verbaast over de vele reacties die ik binnenkreeg en kan blij vertellen dat er nu, 24 uur later al 50 Euro binnen is op mn rekening!! Echt super.

Laughing

Ik heb contact opgenomen met Monique Derwiguit Nederland, die mijn tehuisal jarenondersteund. Zij heeft al jaren ervaring met Nepal en vooral met mn stageplaats. Ik ga dus in goed overleg met haar het geld besteden aan zaken die nodig zijn. Om een idee te geven, zij heeft het voor mekaar gekregen dat er in April 2010 een heel nieuw gebouw staat voor de kids. Het huidige gebouw is namelijk in Nederland nog niet geschikt als varkensstal.

Bij deze wil ik dus iedereen bedanken die geld heeft gegeven, of dat nog gaat doen. Het gaat zeker goed terecht komen. 19 December ga ik kijken wat er binnen is en dan gaan Monique en ik een final-plan maken waaraan het besteed gaat worden.

Denk hierbij aan: kleding, schoenen, betere voeding, schommels, een zwembadje voor hydrotherapie, nieuwe brilletjes, dokter en tandarts bezoeken, materiaal voor in de keuken etc etc. Vandaag ging bijvoorbeeld de CD speler kapot. Best balen want de kids vinden het heerlijk (en het is goed voor ze ) om te dansen en te zingen. Ik denk dus dat ook die op het lijstje komt te staan!

Als je mn mail kan doorspammen naar iedereen die je kent zou dat super zijn. Liever 2 mensen die wat geld geven en 40 die geirriteerd op ' verwijderen ' klikken dan helemaal niets.

Zet ook ff www.stef.reismee.nl erbij, dan kan iedereen volgen wat er met zn Euroos gebeurd.

Ik ga snel verder, want de volgende powercut laat niet lang op zich wachten (ik kan t al een beetje inschatten na 6 weken). Ik houdt jullie op de hoogte!

Groetjes & many thanksuit zonnig Kathmandu, Stefan.

Reacties

Reacties

Thomas

Yo stef,

Ik heb vandaag samen met een klasgenoot het hier over gehad, en het leek ons een leuk idee om een bepaalde actie hier aan op te hangen. Kunnen wij wat competenties halen en krijg jij hopelijk een zak met geld.

Het idee was om t-shirt te verkopen met daarop iets over wat jij daar doet. Het is allemaal nog in een begin stadium, maar we hopen eind van de week een duidelijk plan op tafel te hebben.

Je word op de hoogte gehouden.

X Tho

Nina

Hee Stef,

Ben ook druk bezig om wat te organiseren. Ben vandaag bij de directeur van mijn stageschool geweest en zij wil ook wel iets organiseren. Nu mijn vraag: wil je liever spullen (schriften, pennen, kleding ed) of liever geld?
Misschien dat we bij de collecte van de kerstviering geld op halen. Maar dat is op 18 dec, dus misschien heb je het geld dat niet de 19e, maar dat zien we dan wel weer.

Je bent goed bezig man!

Liefs xx Nina

Tom

Top allemaal!

Ramin

Hey Steff,

Goed initiatief man!! Gaat zeker wat opleveren voor die mensen daar! Ze zullen wel heel erg blij zijn met jou :-)
Hoor overal mensen die allemaal geld gaan inzamelen dus dat gaat helemaal goed komen!!

Make us proud man!!

X Ramin

stef himself

He mensen. Ik hoor overal dat er dikke acties op touw worden gezet. Ik ben heeeeel erg trots op/ en blij met jullie! Via de ING heb ik binnen 3 dagen al 165,- opgehaald dus dat gaat lekker....
Thomas is met een schoolmaatje bezig om iets te gaan organiseren in de Xinix, ook echt een superidee.
Ik ga deze week een filmpje maken met het tehuis, kathmandu etc erin. Dit gaat via Tho, dus dat is de man om te zijn.
Thanks allemaal!!
x stefan

Leinie

Wat een goede acties allemaal! :) Ik ga ook zeker zo snel mogelijk geld overmaken! Dat verdienen die kindjes daar zeker!

Ga vooral zo door stef! :):)

xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!