Shit

Namaste!

Het is hier nog steeds heerlijk weer

Wink
, al wordt het wel iets minder warm, vooral 's ochtends.

Een warme douche zit er dan ook niet in, gezien het douchewater wordt verwarmd door zonneboilers, die pas rond 12.00 u hun werk fully doen. Vanochtend weer naar het kindertehuis in aanbouw geweest, na 3 dagen rust te hebben genomen. Beetje ziekjes en Kathmandu is een beetje Kakmandu aan het worden. Ik zal jullie de details besparen.

Over kak gesproken, ik heb vandaag een mega-shitty job gedaan. De muren van een gebouw moesten ingesmeerd worden met Red-Mud. Dat valt best mee zal je zeggen, echter, na een paar seconden smeren (met de blote handjes) rook ik wat vreemds. Toen ik keek hoe die red-mud werd gemaakt was het even schrikken.

Koeienvlaaien met rood zand en water, dat alles in een grote kruiwagen en smeren maar!!!

Misschien kennen jullie die lemen hutjes van de Masai, nou zoiets heb ik dus staan smeren. En tegen mij zeggen dat het modder was, de vieze vuile *#**!!#. heb vanavond dus ook 3x gedouched en lekker veel aftershave en desinfectiegel gebruikt.

Maar goed, leuk verhaal voor de kleinkinderen. Verder niet veel beleefd de afgelopen dagen, vooral veel gelezen, beetje in de zon zitten en lekker eten. Heb een goed restaurant ontdekt, waar je voor een spotprijsje de lekkerste biefstuk hebt die je ooit hebt gegeten (ik tenminste).Supermals, heerlijk van smaak en vooral heeeeel groot. Met verse friet en salade goed te Khaane (nepali voor eten).

Ook heb ik de was laten doen bij een laundry service, Er zitten nu allemaal paarse vlekken op mijn ooit zo mooie witte overhemd, en mn vette Mona Lisa T-shirt, beetje schraal dus.

Heb een grote vriend gemaakt in het weeshuis, het ventje is 10, werkt hard mee met de bouw en is heel erg leergierig. Hij lult de oren van mn kop (in goed engels BTW) en het liefst zou ik m inpakken in mn backpack en meenemen naar Nederland. Een nieuw broertje erbij!!

Hij heeft geen ouders meer (hebben m gedumpt, waarschijnlijk omdat ze aan de drugs zaten) en ook geen andere familie.

Hij hangt de hele dag om mn nek en ik ben zn Daai (grote broer) zegt ie.

Nou ja, zielig, maar ik ga lekker voetballen en frisbieen met m, zolang ik daar nog rond hang.

Het leukst vind ie het als ik m in de kruiwagen zet en dan keihard rondrijd op het terrein (ondanks de penetrante koeienstront geur die uit die kruiwagen komt)

Morgen is de grote opening van het kindertehuis (dat verre van af is) dus het wordt een leuke dag met veel eten drinken muziek en optredens van de kids.

Ik duik er vroeg in vanavond want morgen zal t wel erg druk zijn en die kids zijn al zo hyper.

Zondag komen de andere vrijwilligers (15 chicks!! Ghehe) En dan gaan we 10 dagen allerlei uitjes maken. We gaan een soort bergtocht doen (een trek) van een paar dagen, olifant rijden, bungeejumpen, raften etc, etc.Ook gaan we naar de 2e stad van Nepal: Pokhara, wat veel rustiger en mooier schijnt te zijn dan Kathmandu. Ik hoop daar ook een paar mooie bergplaatjes te schieten. Die komen dus nog online!!

Ik ga pitten, aot moan!

Stefan.

Reacties

Reacties

Tannie

xxxxx

Ramin

Doing shitty-jobs with shitty-things in a shitty-place while doing shitty in your pants...

Leuk dat je nu al vriendjes hebt gemaakt!! :-D

Nog veel plezier met je tiendaagse trip met 'chicks included'. Beter neem je er daar een van mee terug, in je backpack!!

Wallyyyy

Hahahaha.. ik moest echt even lachen toen ik je verhaaltje las over the shitty job :) Lekker met je handjes in de poep..

Mega cool dat je het leven van zon jongen net een beetje beter kan maken.. weet je meteen waarvoor je met je handen in de poep zat ;)

Have fun next week!! dat gaat waarschijnlijk heel nice worden (en vermoeiend) :)

Tjeersssss Xx

Lein

Haai Stefano!
Echt leuk dat je ons zo vaak laat mee genieten van je avonturen daar! Je gaat wel hele coole dingen doen die paar dagen zeg! Om jaloers van te worden! hihi
Maar dat was ik toch al :) Leuk dat je zo'n lief klein vriendje heb!!

Heeel veel plezier die 10 dagen!
xxxxx Leinieee

oma

hoi Stefan ik ben weer in het land.
Ik geloof dat je het wel goed maakt he, wat fijn met poeopp smeren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes en liefs hou je haaks.

Nina

Hee Stef!

Das mooi schraal, poep smeren! Stoer hoor, dat je toch hebt doorgezet.

Leuk dat je zo vaak een verhaaltje schrijft!

Veel plezier met alle uitjes!

Liefs xxx

Riz

Zahbi!!!

beetje late reactie.. excuses voor de delay.. anyway.. PangPang! je bent goed bezig daarzo.. muren beschilderen met koeiestront.. pakjes peuken wegroken voor 80 cent.. cheap meals die goed smaken... met de hete zon in je nek! je bent vast bruiner dan ik aan het worden!

leuke foto s ook.. tziet eruit als in de films enzo (logisch?)

leuk om je ervaringen zo te lezen.. je leert en ziet vast veel nieuwe dingen.. ik blijf lezen! keep up the good work..

Greetz.. je suripakiZahbi!

Tom

Frisbee!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!