Tihar Techno

Alweer een verhaal.

Maar ach, hebben jullie wat te lezen op de saaie vrijdagavond

Tongue out
!

Vandaag solo op de scooter naar Sankhu (1,5 uur). Klinkt gevaarlijker dan het was. Er is hier veel verkeer, maar juist daarom gaat het allemaal erg traag. Heb haast niet harder gereden dan 30/40 kmh.. de kuilen in de weg zijn het meest linke, goed opletten dus. Zodra je de stad uitbent is het sowieso erg chill. Niemand heeft haast, dus ik haalde zelfs wat mensen in. Alles ging echter soepel en ben maar 1x verkeerd afgeslagen. Ze rijden hier links, dat was ff wennen. Rechts inhalen dus, al heeft iedereen daar schijt aan. Ben helemaal heel teruggekomen en heb de scooter teruggebracht naar het verhuurbedrijf. Kostte 3 euro per dag, dus dat is teveel om 'm langer te huren..

Vanaf volgende week ga ik dus fietsen (gratis) al is dat denk ik gevaarlijker, je kan dan niet lekker met het verkeer mee.

Dus ma, als je wat geld wil overmaken voor scooterhuur!! Zou erg cool zijn

Laughing
!!

In Hamro Gaun (bouwproject) was veel te doen. Het vooral veel gegraven, want er is een grote kuil waar bij regen veel water in komt te staan. Ik mocht dus lekker 'levellen' Heb ook npog 2 uur met een (lege) gastank staan kloten om m waterpas te krijgen.

Nepali Style, erg langzaam en met kut gereedschap.

Ook hebben we t grasveld steenvrij gemaakt, wat veruit het meest kloterige karwij was.

Een ' shitty job' zoals Ramesh zou zeggen, Hij is een werknemer van Rene en een jaar of 20. wel al getrouwd inclusief baby.

Hij krijgt van Rene altijd shitty jobs, laatst zelf letterlijk. Toen moest hij 5 kruiwagens Yak-Stront gaan halen in het dorp, voor de mest-put. Hier maken ze biogas van (vandaar de gastank).

Om 16 u terugegaan en in 1 uurtje thuis. Daarna lekker gegeten (stir fried beef met noodles en Sprite) voor een schamele 2,50 Euro.

Na (eindelijk een warme) douche de scooter teruggebracht.

Op de terugweg liep ik langs de Funky Buddha Bar, waar snoeiharde Techno dreunde.

Ff wezen kijken dus, maar er was geen hond.

Het Begon om 17 u en duurt tot 23 u. Toen ik vertelde dat er in Nederland pas om 23u begint en doorgaat tot 08u de volgende ochtend geloofde de bartender me haast niet (No police trouble??!!?) Volgens hem wordt het heel druk vanaf een uur of 21.00, het is namelijk de1e dag van het Tihar (licht) festival. Overal hangt dus een soort goedkope kerstverlichting in allerlei kleuren. Vandaar dat er vanavon groot feest is in heel Nepal, compleet met vuurwerk (waar ze overigens al 4 dagen mee aan het kloten zijn, vooral de kinderen)

Het festival duurt 5 dagen en a.s. maandag gaan alle mannen bij hun oudste zus een Tika halen (zon rode stip op hun voorhoofd), massa verkeer dus die dag. Ik bl;ijf dan lekker in het hotel chillen, of op het dakterras.

Het is hier namelijk nog zo'n 25 graden overdag en meestal strakblauw.

Dinsdag moet ik naar de kleermaker, heb namelijk een (zwart CIA style) maatpak besteld.

Wordt op maat en met de hand gemaakt van de beste stof uit Italy. Dinsdag dus passen en dan kunnen er adjustments worden gemaakt, vrijdag ophalen en dan loopt deze jongen er als de PIMP bij.

Kostte trouwens 50 Euro, beter dan de Made in China troep van de V&D, waar je minstends het 5 dubbele voor betaald.

Morgen weer op tijd op, dus ergens is het beter dat de party maar tot 23 u duurt. Dan met de bus (20 cent, en dus beter dan de scooter) wat een super show is.

Mensen , kinderen, geiten, kippen, rieten manden met kokosnoten aaaaalles gaat mee in de bus, tot er echt niks meer bij kan. Er hangt de hele tijd een ventje van een jaar of 12 uit de deur (die er niet is, dus eigenlijk uit het gat) die roept waar de bus heengaat.

Als er mensen mee willen trapt de chauffeur op de rem en stappen ze in.Wat veel getoeter (nog meeeer getoeter) oplevert van de andere weg(mis)bruikers.

Ga nu mn schoenen aandoen (loop hier 24/7 op slippers) en dan richting de Funky Buddha. Technoen maar! Eens kijken of DJ Nashar ( de Dr. Lectroluv van Nepal, als ik de bartender mag geloven) me aan het shuffelen kan krijgen.

Tot zover het Nepal News,

Namaste!

Stefan

Ramin

Leuk verhaal weer stef!! En ben ook benieuwd naar de party :-) Zo lang je niet vergeet:

"No matter where you party, as long as you party-hardyy!!"

Fijn weekend!!

x Ramin

Loeki

Heee Stefan

Klinkt super daar:) leuke foto's ook! Doe voorzichtig op je fiets en veel plezier!

Xx Loeki

Koen & Mich

Yo heintjes de multimiljonair!

Ga je ook nog een wit pak nemen? Je moet de nieuwe southpark aflvering kijken als je daar kan streamen:p

Heintjes and his bottom bitches @ Nepal!

Het is hier alweer bijna winter, weinig zonuren en koud. Heb vanavond officieel mun skijas weer aangetrokken. En dan ben ik nog met de auto:p

Was je feestje vet? Hoop dat ze een beetje aan de feestjes hier kunnen tippen;) Nog mooie vrouwen in Nepal of wat?

Hele happening daarzo! Vet stef!

Veel plezier daar nog

x koen _ buurjongen die zun vest heeft gevonden;)

Nina

Hee Stef,

Leuk stukje! Echt vet daar zeg. Hoe was de party?

Veel plezier!

XXX

Wallyyy

Oeeee wat heeft meneer t slecht... strak blauwe lucht, 25 graden, een scooter voor €3 per dag (waarschijnlijk incl benz).. Ik zal maar niet vertellen over het weer hier en de onkosten die hier gemaakt moeten worden :D

Zal ik next weekend ff langs komen anders.. kom ik daar een weekendje shufflen in plaats van op I love techno :)

Het gaat je goed vriendje!!

Tjeersss!!

Coole pics btw :)

stefan himself

hee mensen, bedankt voor alle leuke berichtjes.
Er volgen snel meer foto's, als ik een veilig stopcontact heb gevonden voor mn Nokiaatje, die is leeg inmiddels.
stopcontacten hier zijn shite, spanningsverschil blaast zo alle gevoelige elementjes uit mn telefoon.
Verkas zondag naar een beter hotel, waarschijnlijk volgt er dan dus meer!!

Tom

Bottem bitches zekah! hehehe

nee, echt supertof om te lezen Steef! Ik vind je ook daadwerklijk leuk schrijven, erg plezierig om te lezen :)

Jesus wat ben jij een rijk man als je terugkomt, ook al zijn al je centjes op.

Kijk uit naar het volgende bericht