motorcicle diaries

een snel bericht, want de stroom valt steeds uit vandaag.

Ben met Rene (de man die al 10 jaar in Nepal woont en de vrijwilligersshit hier leidt) op de motor naar Sankhu geweest. een dorpje een uur buiten Kathmandu. Daar is het veel rustiger, mooier en schoner dan hier. (de motorrit was echt absurd, megachoas, nog geen filmpje kunnen maken)

Ze zijn daar een heel nieuw weeshuis/school aan het bouwen (google maar op : hamro gaun)

Ik ben daar lekker aan de slag geweest met bouwen, zagen en sjouwen.

ze hebben over 2 weken de grote opening, maar lopen ver achter op schema. vandaar dat ik er een paar dagen ga helpen.

drukke dag gehad dus. net heerlijk gegeten (4 euri incl biertjes) en ga zo slapen.

mijn nepalese woordenschat breidt zich uit. kan iig wat zeggen, verstaan doe ik het nog niet.

morgen ga ik weer bouwen en sjouwen, dus moet om 7 uur op en dan met de bus, want rene heeft een lekke band, dus we moesten de laatser kilometer lopen.

'ke garne' zeggen ze hier dan: shit happens

fotos volgen nog, heb er nog niet veel gemaakt. wil niet teveel opvallen als toerist, want dan blijven ze aan je kop zeuren om geld, eten of ze willen jekitscherige troep, of hashiesh verkopen (niet gedaan natuurlijk, 5 jaar cel en dat is hier geen pretje)en fotos (waar je dan voor moet betalen nadat je hem hebt gemaakt)

hou me dus een beetje lowprofile en dat werkt goed.

zeg hoina, jaujau, manche: nee, ga weg man! en dan ben je ervan af hahaha.

ga op ' send' drukken want elk moment kan de power weer uitvallen.

namaste!

xx stefan

voor Koen: pakje marlboro (20 stuks) is 80 cent, 95 cent voor ghuirkey (toeristen), maarik betaal 85 bij de buurman van mn hotel, die een soort gall & gall heeft.

Reacties

Reacties

Ramin

Heerlijk verhaal weer :-)
Hoop dat de huis waterpas zal staan, ik weet wat je voor handarbeid als eindcijfer had ;-)

Cheers,

Ramin

Elzinus van der Kleij

Klinkt erg nice, gewoon even lekker bezig zijn daar.
Ben er toch voor dat je wat gaat filmen neem dan maar gewoon van van die kitscherige troep mee;-)

Houi je taai. xx Elz.

Ramin

Of een cheap ass handtasje met een gat erin voor je camera. haha

Rams

koen

Aight,

very nice heintjes!
beter dat je geen toerist bent idd. ik wil die chaos wel zien.

Ik heb hare narigheid al horen praten over een onderscheiding:)

Kitscherig hoeft niet, als t maar sigaretten zijn, a lot:p

xx koen

Tho

Klinkt allemaal nice stef, beetje aardige mensen allemaal??

xx Tho

stienos

HAa die stef, goed dat je het daar zo naar je zin hebt! Pff.. je hebt al bijna meer dan mij geschrven dus ik ga nu ook maar eens aan de gang met een verhaaltje :P Veel plezier nog!!
xx stienos

Leiniee

Wat fijn dat je al meteen wat kan doen voor die mensen. En je word er ook nog sterk van hihi :)
Heel veel succes nog met bouwen & ben heel benieuwd naar de foto's!
Xje leinieee

wallyyyy

Klinkt helemaal top stef!! ben echt mega jaloers op je!!

Enjoy!! Liefde

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!