what to do @ kathmandu

na een ellendig lange reis zonder slaap ben ik er eindelijk. Kathmandu. Nadatik op schiphol door de gate ging heb ik echt 1 lange waas meegemaakt. de vlucht naar londen ging soepel en had daar ook snel de gate gevonden. alleen nog 6 uur wachten natuurlijk. heel veel peukies later was het zover.. de Air India vlucht.

Viel super mee.. vliegtuig was luxe, en op tijd. goed eten onderweg. Alleen geenslaap gehad.

Daarna op dehli 3 uur zittenwachten in een smerig klein zaaltje met een nog viezere wc.

Maar toen ook daar snel het vliegtuig in en met 2 uur vertraging in kathmandu.

Daar wachtte Diev me op. Een gast van 20 die voor het hotel werkt waar ik in zit. Aardige gast spreekt goed engels. De rit vanaf t vliegveld was echt amazing. Je kan jeniet voorstellen hoe het er hier uitziet. Echt een amsterdam in de middeleeuwen alleen met heeeeel veel autos bussen en motoren die allemaal hun toeter gebruiken ipv hun knipperlicht. echt mega chaos..

Zal t proberen te filmen morgen. Mensen van t hotel zijn sowieso superchill. gelijk wat te drinken en spullen sjouwden ze naar boven (5 verdiepingen)

Daarna lang gedoucht en nu ff een aansteker wezen kopen (5 cent) en een fles bronwater (20 cent). Heb afgedongen op de kamer. Heb nu geen TV maar wel 4 dollar per nacht korting. hahahaha!

Nu ff in eeninternet cafe (ook 20 cent per half uur) dus vandaar dit snelle berichtje.

Ga nu lekker lang slapen. Van de wek horen jullie meer.

xxx stefa

Ramin & Marjolein

Hey Stef!!
Goed te horen dat je goed bent aangekomen!
Zat op de terugweg in de auto en hoorde op de radio dat west Nepal getroffen was door allerlei natuurrampen van de week. Maar zo te horen niet bij jou in de buurt! Mooi zo ;-)
Tot slot nog, blijven afdingen daar want je bent en blijft een Nederlander hèhè :-)

Cheerio,

Marjolein & me

koen

heee heintjes,

geen geintjes, gewoon de laagste prijs.
sigretten kosten ook geen drol zeker:p
het ergste heb je iig achter de rug.
ik wil die chaos wel is zien idd, check je filmpje vd week dan!

veel plezier met verkennen.

xx koen

Thuisfront

Lekker geslapen inmiddels? Kijk en Geniet!!!!
Maak maar veel foto,s zodat wij een beetje kunnen
meemaken wat er allemaal te beleven is in Kathmandu.

Fijn dat de reis redelijk verlopen is.

Tot het volgende bericht, Houden van je Pa Thom Ma.

elma

Nu goed te horen dat je er bent weet er alles van ben ook in Dehli geweest op de airport te vies voor woorden.
Geniet ervan tot snel, groetjes van oma

Annet

Hoi Steef,

Fijn te horen dat je goed bent aangekomen. Nu genieten en ervaren hè.
Ik pas hier thuis wel op je moeder.

Groetjes,
Annet

Nina

Hee Stef!

Wat een reis zeg! Gelukkig nu lekker aangekomen daar. Ben erg benieuwd, dus kom maar op met de foto's/filmpje.

Veel plezier de eerste dagen!

XXX Nina

Pieterbas

Ja,ja het gaat nu echt beginnen (of is echt begonnen). Klinkt super allemaal. Ik blijf je volgen.

Pieterbas (Docent Hogeschool Utrecht)

Hetty

Hoi Stefan,
Ik pop ook zomaar even bij je aan. Goed om te lezen dat de reis voorspoedig was. Je bent al flink begonnen met geld uitgeven zo te horen. Kijk maar uit, je bent zo blut (geintje) Ook ik blijf je zoveel mogelijk volgen, en wens je een hele fijne tijd toe. Groetjes Hetty

stienos

haa die stef,

Echt chll om wat van je te horen!! Ik zie dat je reis goed verlopen is. Heel veel plezier en succes daar! Groeten uit Aussie van je maatje stijn xx

nick,wim en jose

he stefan,

hoe is het daar,alweer een week geleden vertrokken,
maar je bent al een beetje ingeburgerd zo te zien,
we wensen je veel succes,en gaan je deze reis volgen.
groetjes de buurtjes